Kedves Vendégünk!

 Településünk Zala megye északi, a Zala folyó észak – déli völgyében terül el. A valaha Deák Ferencnek otthont adó település ma sokak által kedvelt turisztikai célpont, ám megőrizte nyugalmat árasztó hangulatát. A gyógyfürdő sokrétű szolgáltatásai mellett a szabadidő hasznos eltöltéséhez számtalan lehetőség nyílik, mint például: a  horgászat, vadászat, lovaglás, múzeumlátogatás, vagy csak egy romantikus séta oxigén dús levegőn, csodálatos természeti környezetben, a szemet gyönyörködtető dombok zöld lankái közt. A falu és a közeli települések színvonalas vendéglátó egységei kitűnő boraikkal és gasztronómiai különlegességeikkel várják az idelátogatókat.

A képhez tartozó alt jellemző üres; kehidakustany_logo_1-slogan-8-1024x467.png a fájlnév

 Kehidakustány Község Önkormányzata alapítóként felvállalva az integrátor szerepét 2010. márciusában létrehozta a Kehidakustányi Turisztikai Egyesületet. Az egyesület 2010 őszén bekerült a Gazdasági Minisztérium regisztrált Turisztikai Desztináció Menedzsment szervezetek közé. Ezután létrejött a Kehidakustányi Turisztikai Egyesület TDM. munkaszervezete.A Kehidakustányi Turisztikai Egyesület 2010-ben alakult. Az egyesület életre hívásának célja volt a térségben és Kehidakustányban megjelenő turisztikai kihívások, és az ehhez kapcsolódó gazdasági, infrastrukturális fejlesztések összekapcsolása, rendszerbe foglalása. A TDM. munkaszervezete  3 főállású alkalmazottat foglalkoztat: egy turisztikai menedzsert, egy munkaszervezet vezetőt és egy turisztikai rendezvényszervezőt.  A nyári főszezonban ezt a létszámot nyári gyakorlaton lévő diákok egészítik ki. Csapatunkat jellemzi, a fiatalos, kreatív, új dolgokra nyitott gondolkodás mód.

A képhez tartozó alt jellemző üres; dsc_0163-1jpg-1024x683.jpg a fájlnév

Csapatunk

A Kehidakustányi Turisztikai Egyesületet TDM. szervezet elsődleges célja a fenntartható és versenyképes turizmus megteremtése a desztinációban, annak népszerűsítése, a turisztikai bevételek növelése, a terület imázsának erősítése, a turisztikai kínálatának bemutatása és a turizmusfejlesztés. A szervezet hosszú távú tervei alapján Kehidakustány és a Zala-völgye térsége egyre sikeresebb turisztikai célponttá váljon. Ennek eléréséhez a következő prioritásokat jelölték ki: a versenyképesség növelése, a minőségi turizmus fejlesztése, intenzív marketing-tevékenység végzése, a turizmus jövedelemtermelő képességének növelése; minőség, innováció, egyediség.  A kialakított rendszer megfelel a turizmus politikai és önkormányzati rendszer szakmai és jogszabályi feltételeinek, elvárásainak.

Az Egyesület fő tevékenységei:

  • A település marketing tevékenységeinek koordinálása, helyi kiadványok, térképek, információs anyagok szerkesztése és kiadása.
  • Turisztikai és települési fejlesztések elősegítése, támogató technikai háttér biztosítása.
  • Pályázati forrás allokáció.
  • A vendégek által elérhető programok megteremtése saját rendezvényeken keresztül. A helyi termékek, értékek bemutatása a nagyközönség elé tárása.
  • Települési sport és kulturális rendezvények szervezése.
  • Önkormányzattól átvett feladatok (Tájház és Mariskaudvar működtetése).

Operatív menedzsment feladatok területén:

  • A munkaszervezet adminisztrációs és üzemeltetési feladatainak ellátása (TDMSZ. adminisztráció, beszállítói, alvállalkozói szerződések ügyintézése).
  • Titkársági feladatok ellátása (Taggyűlési ülések előkészítése, tájékoztatás).
  • Vezetői, értékelési és ellenőrzési feladatok ellátása (beszámolók készítése).
  • Éves tervezési és stratégiai feladatok ellátása (üzleti terv, pénzügyi tervezés, beszerzések, fejlesztések tervezése, különböző stratégiák készítése).
  • Partnerség és hálózat-menedzsment feladatok ellátása- kiemelt partnerekkel, döntéshozókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás.
  • Érdekképviselet, folyamatos szakmai együttműködés más szakmai szervezetekkel (Magyar Turisztikai Ügynökség, Tourinform irodák, TDMSZ.) külföldi szakmai partnerekkel.

Desztinációs turisztikai marketing tevékenység területén:

  • Piackutatás, felmérés, adatgyűjtés.
  • Arculattervezés.
  • Turisztikai marketing kiadványok készítése és koordinációja.
  • Belföldi promóciók, kampányok koordinációja, lebonyolítása.
  • Belföldi és külföldi turisztikai vásárokon való részvétel.
  • Turisztikai honlap tartalmának áttekintése, tartalomfrissítés, a honlap üzemeltetése, fejlesztése, közösségi oldal működtetése.
  • Mobil applikáció kialakítása.

Egyéb turisztikai feladatok területén:

  • Turizmusban érdekelt szervezetek, vállalkozások összefogása, a turizmus szellemi közéletének megteremtése.
  • Vendégbarát szemlélet kialakítása.
  • A térség turisztikai fejlesztéseit érintő projektek segítése.
  • Helyi értékek gyűjtése és továbbítása az értéktár bizottság felé.
  • Fejlesztési források felkutatása, pályázatok előkészítése.